yourCompany ApS søger en forsikringsefterforsker med speciale i Tingskade.


Stilling til besættelse 1. august 2024 eller derefter. Jobsamtaler vil blive afholdt løbende.

Vil du medvirke til at undersøge forsikringssvindel hos Danmarks bedste private efterforskningsvirksomhed? Og har du lyst til en hverdag, hvor faglighed, kvalitet, og vores kunders behov sættes i fokus?

Opgaven

yourCompany ApS bistår i dag 15 forsikringsselskaber med undersøgelser og efterforskninger vedrørende forsikringsskader. Vi får løbende flere og flere tingskader og søger nu en specialist til at være primær tovholder på dette arbejdsområde.
Vi gennemfører selvstændigt de nødvendige undersøgelser og afrapporter til vores kunder løbende. Ved sagens afslutning produceres grundigt rapportmateriale, hvor der er fokus på kvalitet, så rapporterne kan anvendes i retten eller ankeinstanser. Men vi arbejder samtidig også hurtigt og metodisk.

Som støtte til arbejdet anvender vi en række spændende IT-værktøjer. Vi har hos yourCompany en samlet IT-pakke ingen andre i branchen har til rådighed. Det er vores mål at levere undersøgelser i topklasse, understøttet af moderne teknologi og software, der går hånd i hånd med de traditionelle efterforskningskompetencer.

Hos yourCompany kan du fra tid til anden forvente at lave andet end forsikringsefterforskning, der dog vil være dit primære og daglige arbejdsområde. Vi har jævnligt erhvervsefterforskninger for virksomheder, der er ramt af internt svind, overtrædelser af konkurrenceklausuler, tyveri af forretningshemmeligheder og meget andet. Den rette profil kan også forvente at blive involveret i sådanne ad hoc sager.

På teamet støtter man op om resten af yourCompanys arbejdsområder, som du kan se mere om på vores hjemmeside. Vi er fortsat en mindre virksomhed, så medarbejdere hos yourCompany ApS skal have lyst til at bidrage og hjælpe kollegaer, når behovet opstår.
Du skal dermed være en stærk teamplayer, der samtidig er selvkørende, når du først er oplært i dine daglige opgaver.

Om yourCompany ApS

yourCompany ApS forebygger og bekæmper svind og svindel i erhvervslivet. Vi er generelt innovative på vores kunders vegne. Vores løsninger skal skabe værdi hos kunden. Fælles for alle ydelser er, at de skal bekæmpe økonomiske tab, eller nedbringe risiko. Vi har naturligvis – ligesom i politiet – fokus på ordentlighed, proportionalitet og god sagsbehandling, så vores kunder kan være trygge ved at overlade opgaver til os.

Vores medarbejdere er stort set alle tidligere politifolk. Nogle er gået på pension fra politiet og besidder specialistkompetencer, som nu bruges i kommercielle sammenhænge. Andre medarbejdere er stoppet efter 5-15 år i politiet og har nu fuldtidsjob hos os.

Fælles for alle på teamet er, at vi løser opgaver, hvor vi i stor stil trækker på den politifaglige baggrund og erfaringer, men også løbende dygtiggøres. Det være sig både på den tekniske front, men også når nye modus og trends viser sig på fagområdet. Det kræver derudover, at man er villig til at forstå specifikke virksomheders forretningsgange/principper og erhvervslivet i det hele taget. Det er et krav, at man hurtigt kan tilegne sig en kommerciel forretningsforståelse. Vi lever af tilfredse kunder, det skal du have lyst til at bidrage positivt til.

yourCompany ApS har som defineret mål at være den foretrukne samarbejdspartner for forsikringsselskaber, når det kommer til forsikringsundersøgelser. Det er et område i vækst for os, og det stiller store krav til måden, hvorpå opgaverne løses. Vi ønsker at udnytte synergierne mellem vores værktøjer, erfaringer og kompetencer samt det gode samarbejde med partnere i ind- og udland, for at kunne løse forsikringsrelaterede opgaver bedre end nogen andre i landet. Den rejse skal du finde spændende og have lyst til at være en del af.

Vores kontor ligger i Greve tæt på motorvejen. Her sidder vi i egne 300 kvm kontorlokaler i hyggelige omgivelser. Vi er dagligt mellem 2 og 8 personer på kontoret. Vi har et positivt  arbejdsklima og en stærk teamånd. Vi har altid godt humør, hjælper hinanden og værner om at det skal være sjovt og rart, at gå på arbejde. Alle medarbejdere har ”yourCompany-DNA”. Med det mener vi, at ordentlighed, flid og omtanke er kerneværdier for os. Er du typen, der bruger albuerne for at komme frem og plejer egne interesser først, har vi ikke brug for dig. Men vi sidder ikke på hænderne og lader opgaverne komme af sig selv – vi opsøger dem gerne.
Vi skal være et videnscenter, der ikke er for stolte til at lære noget nyt.

Vi stiller udelukkende vores services til rådighed for erhvervskunder og løser således ikke traditionelle privatdetektiv opgaver omkring utroskab m.v.

Vi har en flad organisation og bestemmer selv alt. En god ide i dag, kan blive en beslutning, vi træffer i morgen. Måske er det dig, der kommer med den gode ide. Hvis du ønsker at arbejde i en mindre organisation med dygtige kollegaer, luft til nye ideer, flad struktur og med høj grad af frihed, er vi formentlig stedet, du har drømt om.

Om dig og dine unikke kompetencer

Jobbet som forsikringsefterforsker, med speciale i Tingskade, kræver, at du har kendskab til, og interesse for de typiske design- og luksusprodukter inden for indbo (ure, smykker, tøj, møbler osv.). Herunder er kendskab til prisniveauer og markedsværdi en nødvendighed.

Derudover skal du have lyst til at tale med alle typer mennesker. Du skal have en positiv og venlig tilgang til alle, du taler med. Forsikringskunder, der har været udsat for et indbrud, skal ikke sættes i mistænkeligt lys pr. automatik. Omvendt skal du naturligvis også kunne fange, hvis nogen løber om hjørner med dig og vores kunder.

Du er formentlig nuværende eller tidligere politiansat, og du har eksempelvis arbejdet med berigelseskriminalitet og specialefterforskning, og har nu lyst til at prøve kræfter med det private erhvervsliv. Du har måske ikke så meget erfaring med forsikringsbranchen, men du har lyst til at lære det og er god og hurtig til at sætte dig ind i et nyt arbejdsmateriale.

Det kan også være, at du arbejder (eller har arbejdet) i et forsikringsselskab med Tingskade som speciale. Du ønsker måske høj grad af frihed og du ønsker mere indflydelse på eget job i hverdagen og kan godt leve med, at lønnen måske ligger et niveau under det typiske lønniveau i forsikringsbranchen.

Uanset din hidtidige baggrund, så er du vellidt og rar at arbejde sammen med. Du har drive, du er flittig, og du kan både arbejde selvstændigt, men også bidrage til teamet. Du bor i fornuftig afstand til Greve, hvor du typisk møder ind på daglig basis. Du har egen bil og er klar over at yourCompany ApS servicerer opgaver i hele landet, hvorfor der nogle dage køres meget i bil og arbejdstiden ikke nødvendigvis er 7,5 time lige den dag.

Udover at være en dygtig efterforsker og en god kollega, så er du også dygtig administrativ og forstår værdien af at følge (og med-udvikle) yourCompanys instrukser og complianceprocesser. Dine rapporter er gennemarbejdede, når de afleveres. Det er naturligt for dig at få opdateret i diverse systemer på daglig basis, så teamet nemt kan gribe dine sager, hvis du f.eks. bliver syg eller er på ferie.

Du har en relevant uddannelse inden for efterforskning. Du kan omsætte dine efterforskningserfaringer til operationelle forløb, hvor du:

  • har IT-færdigheder i top og har godt kendskab til hele Office-pakken.
  • er mødestabil og fleksibel.
  • er en rar person, der er smilende og fed at arbejde sammen med.
  • er nysgerrig på nye IT-programmer og tryg med at anvende ny teknologi.
  • har en vis erfaring med OSINT-arbejde, som er et vigtigt område for os og indgår i stort set alle opgavetyper.
  • trives med kundekontakt.
  • er god til at formulere dig i skrift og tale. Du leverer rapporter i høj kvalitet på dansk, men også engelsk, hvis opgaven kræver det.
  • Du har egen bil og naturligvis gyldig førerret, og du kan fremvise ren straffeattest ved ansættelse. Du har forladt politiet frivilligt.

Stillingen er på fuld tid og du bliver ansat som funktionær med 3 måneders prøvetid. Hvis du er den rette kandidat, men ikke ønsker at arbejde på fuld tid, er vi fortsat interesseret i at høre fra dig.

Har du børn og ønsker fleksibilitet i din hverdag, er du ikke meget anderledes end os andre. Husk at fortælle os om dine drømme og ønsker i din jobansøgning og eventuelle samtale – så vil vi gøre, hvad vi kan, for at hjælpe dig med at nå dem. Hos os er fleksibilitet noget, der går begge veje. En glad medarbejder når som regel bare meget mere, og det værner vi om.

Løn efter kvalifikationer. Frokostordning og fri telefon tilbydes samt verdens bedste kollegaer og et hyggeligt arbejdsmiljø.

Interesseret?

Send os CV og en ansøgning og fortæl om dig selv, din eventuelle familie og dine kvalifikationer.
Vi hører meget gerne om, hvorfor stillingen tiltaler dig og hvordan DU fungerer bedst i et job

Vedhæft vellignende foto af dig selv, hvis du har lyst. Er du den rette kandidat og har du en opsigelsesfrist i nuværende stilling, venter vi gerne på dig. Samtaler holdes i Greve.

Der vil være et forløb for slutkandidater, hvor du vil få stillet nogle skriftlige opgaver, relevant for de kompetencer vi efterspørger. Her er der fokus IT-færdigheder og rapportskrivning, så det skal du være forberedt på og have lyst til at deltage i.

Send ansøgning til:

info@yourcompany.dk eller ønsker du at sende krypteret, så benyt linket øverst til højre på vores hjemmeside ”send sikker mail” på www.yourcompany.dk

Vi beholder dine data i 12 måneder fra modtagelse og sletter senest herefter dit data. Data bliver naturligvis ikke anvendt til andre formål og din ansøgning behandles fortroligt.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Direktør Christian Pejtersen på telefon +45 26397676.

Vi glæder os til at høre fra dig.