Seneste nyt fra yourCompany
yourCompany har haft et vildt år 2020, der har budt på mange sager og fremskridt på mange områder. Vi har fået en søstervirksomhed i FindMyGPS, der har de første mange enheder på gaden, lige som de har været igennem nåleøjet til at få forsikringsgodkendt deres kerneprodukt.
yourCompanys personale har løst opgaver af forskellig art:
- løst sager om interne tyverier,
- skrevet mange politianmeldelser for vores kunder
- udført forsikringsefterforskninger,
- gennemført en lang række operationer med bl.a. observation,
- lavet mange computer/telefon forensics (IT-undersøgelser)
- genfundet en masse forsvundne biler,
- installeret en del STOP-TYVEN-pakker, der skal modvirke tyveri fra varebiler.
På kundefronten vil vi gerne sige TAK for samarbejdet til gode gamle kunder, vi får lov at hjælpe med at begrænse tab, svind og kriminalitet – og stor tak til nye kunder vi har indgået samarbejde med.
Vi har haft så meget fokus på opgaverne, at vi slet ikke har fået sagt pænt velkommen til nye fastansatte kolleger – og dem er vi super stolte over at have fået ombord. Hjertelig velkommen til Bjarne, Poul og Torben.
Bjarne Michael Pedersen
Bjarne startede i yourCompany i september 2020, hvor han trådte ind som ny faglig leder for Observationsafdelingen og overtog opgaven som fast svindkonsulent for vores kunde Johannes Fog.
Bjarne har en lang karriere fra politiet bag sig, hvor han bl.a. han været Politikommissær og leder gennem mange år. Han har dybdegående erfaring med hele observationsområdet, herunder med fysisk observation, teknisk observation – og selvfølgelig personaleledelse af kollegerne. Han overtager stort set samme område hos yourCompany, hvor koordination mellem efterforskningsledelsen og de operative folk er limen, der holder det hele sammen.
Bjarne er en hyggelig gemyt, der altid spreder en god stemning på kontoret og ude i bilerne. Han er samtidig skarp og ser detaljerne.
Bjarne holder sig i god form med tennis og løb, og han holder os andre i gang med gode røverhistorier.
Poul Eriksen Hansen
Poul er startet i yourCompany som ny faglig leder for Efterforskningsafdelingen fra januar 2021. Han har en fortid fra Københavns Politi og er specialist inden for bl.a. brandefterforskning.
Han er et leksikon i, hvordan efterforskning skal håndteres fra start til slut, og han har i sit virke som fagkoordinator hos politiet haft mere end 7-800 sager i hænderne om året.
Poul kan med sin enorme erfaring pege på de punkter, der skal undersøges nærmere, for at sagerne bliver underbygget og løst. Vi glæder os til endnu en stærk spiller på holdet, der kan servicere sager, kolleger og kunder.
Poul har i øvrigt en baggrund som kok, så vi har fået strammet godt og grundigt op omkring vores frokost i ”vagtstuen”. Han har ligeledes et talent for at skrive sange og tekster, så vi ser frem til vi igen må holde firmasammenkomster, hvor der er sat store forventninger til underholdende indslag!
Torben Strand
Torben er startet i yourCompany i slutningen af 2020 som faglig leder for Forensic-afdelingen. Torben har en fortid fra politiet, herunder både Rigspolitiets afdelinger: Rejseholdet og NC3. Han er blandt landets skarpeste hoveder, når det kommer til dette faglige felt. Han har en lang række uddannelse og kurser bag sig, og et kæmpe netværk, der kommer os alle til gode, når det der med ”computerne driller”.
Torben er specialist til fingerspidserne, og udover at være problemknuser, er han hamrende dygtig formidler, der kan forklare andre, hvordan man skal forstå den tekniske verden. Han har også været anvendt i retssager som specialist på dette felt og været censor på de mest anerkendte uddannelser i Skandinavien. Det er afgjort ikke Hr.-hvem-som-helst, vi har fået ombord på teamet.
Torben er typen, der står tidligt op og går lange ture for at holde sig fit – det kunne vi andre lære meget af.
Vi har herudover ansat en række nye konsulenter, vi dog af hensyn til opgavetyperne ikke kan vise frem, men velkommen til jer også.
Vi er vildt beæret over, at så dygtige og kompetente folk vil være en del af vores virksomhed.
Og hvad skete der ellers i 2020?
- Vores direktør Christian modtog i foråret iværksætterpris for sit stenhårde arbejde, der har ført virksomheden hertil.
- Vi er flyttet i nye kontorer i Greve – en 300 kvm perfekt arbejdsplads for medarbejdere, og gode rammer til at byde kunder velkommen.
- Vi har indgået strategisk samarbejde med Taksatorringen om at servicere nogle af deres forsikringsselskaber.
- Vi har formidlet vores budskaber i aviser, online, på TV og på vores egen hjemmeside.
- Vi har afholdt foredrag og workshops.
- Vi har talt meget om Corona!.
2021 – kom an!
Hvad skal der så ske i 2021? Ja, udover vi skal have en mere normal hverdag, så har vi mange spændende ting i støbeskeen. Og vi glæder os til at løfte sløret for de initiativer, projekter og fagområder, der skal hjælpe virksomheder med at nedbringe tab, svind og kriminalitet. Vi har en stærk holdopstilling, der skal komme gamle, nye og kommende kunder til gavn. Og vores ambition er naturligvis også at drive en god sund forretning med store ambitioner til fremtiden.
Vi vil fortsat kæmpe for, at svindel over for virksomheder nedbringes så meget som overhovedet muligt!
Pas på jer selv og hinanden
– Teamet bag yourCompany ApS